A A A K K K
людям з порушенням зору
Управління освіти, культури, молоді та спорту Садівської сільської ради Сумського району Сумської області

Освітній процес в КЗ ССР – Садівська дитяча школа мистецтв в умовах дистанційного навчання під час військового стану

Дата: 26.04.2022 12:03
Кількість переглядів: 97

Адміністрацією школи було проведено моніторинг готовності учнів та викладачів до дистанційного навчання методом опитування. З’ясовано де на даний момент перебувають учні (вдома, за межами області чи за кордоном) та чи є в них технічні, комунікативні та соціальні умови для подальшого навчання в умовах воєнного стану.

   Всього в школі навчається 153 дитини (170 учнів з них 17 – на двох фахах):

  • з них 32 виїхали за кордон ( 3 учні не мають змоги продовжувати навчання. З ними призупинено освітній процес);

  • 15 дітей виїхали за межі області ( 1 учень не має змоги продовжувати навчання. З ним призупинено освітній процес).

Дистанційне навчання Відповідно до «Положення про дистанційну форму здобуття початкової мистецької освіти здобувачами освіти Комунального закладу Садівської сільської ради – Садівська дитяча школа мистецтв» яке затверджено педагогічною радою №1 від 30.08. 2022.   Данє положення визначає механізм забезпечення здобуття початкової мистецької освіти у школі за дистанційною формою, а також використання технологій дистанційного навчання під час організації здобуття освіти за іншими формами, які забезпечують здобуття початкової мистецької освіти. Дистанційне навчання здійснюється відповідно до типових навчальних планів  та  забезпечує реалізацію мистецько-освітнього процесу з метою формування у здобувачів початкової мистецької освіти компетентностей, передбачених  освітньою програмою. Організація освітнього процесу під час дистанційного навчання здійснюється з урахуванням вимог законодавства про освіту, санітарних правил і норм. Адміністрацією закладу надається методична допомога педагогам щодо планування та проведення уроків, здійснюється щоденний моніторинг проведених уроків. Адміністрація школи в постійному взаємозв’язку з батьками учнів школи. Всі викладачі, у тому числі, які в даний час знаходяться за межами країни,  та працюють дистанційно щотижня надають звіт у письмовій формі щодо виконаної роботи протягом тижня щодо кількості проведених уроків у синхронному та асинхронному режимах, відвідування учнями уроків, ведуть електронні журнали на  освітньому порталі «Всеосвіта». З метою забезпечення в закладі єдиних підходів до створення електронного освітнього середовища  в закладі відбувається використання конкретних електронних освітніх платформ, (додатку Google Meet, ZOOM - для проведення відео конференції, педагогічних рад,  он-лайн уроків, батьківських зборів і особистих консультацій; «Всеосвіта» - для взаємодії з учасниками освітнього процесу, розробки уроків, контролю успішності, введення електронних журналів.) комунікаційних он-лайн сервісів та інструментів, за допомогою яких організовується освітній процес під час дистанційного навчання. У рамках таких єдиних підходів викладачі, користуючись академічною свободою, самостійно  обирають форми, методи дистанційного навчання. Для учнів, які не можуть взяти участь у синхронному режимі взаємодії з поважних причин (стан здоров’я, відсутність доступу (обмежений доступ) до мережі Інтернет, заклад забезпечує використання інших засобів комунікації, доступних для учнів (телефонний, поштовий зв’язок тощо). Найпоширенішим засобом зв’язку з учнями, що дозволяє дзвонити і відправляти текстові повідомлення іншим користувачам є мобільні додатки Viber, Telegram. Заклад забезпечує регулярне відстеження результатів навчання учнів. Оцінювання результатів навчання учнів здійснюється дистанційно з використанням можливостей інформаційно-комунікаційних (цифрових) технологій, зокрема відеоконференц-зв’язку. Викладачі також здійснюють самоосвітню діяльність, та підвищують свою кваліфікацію  навіть під час воєнного часу. Усі викладачі школи володіють технологіями дистанційного навчання, використовуючи відповідні засоби.

 


« повернутися

Вхід для адміністратора